Milli Takım Romanya’dan iki şampiyonlukla döndü
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
KKTC Halter ve Vücut Geliştirme Federasyonu Milli Takım sporcuları Hazel Oraç ve Tugay Mayın, Romanya’nın Cluj Napoca Şehrinde düzenlenen IFBB Uluslararası Vücut Geliştirme ve Fitness Şampiyonası’ndan şampiyonlukla döndü.
Federasyon açıklamasına göre, şampiyonada bir çok ülkeden sporcular ile aynı podyumu paylaşan milli takım “büyük bir mücadele verdi”. Verdikleri mücadele sonrasında Hazel Orac Body Fitness kategorisinde hem şampiyonluk hem de Elite Pro Kart ve Tugay Mayın Vücut Geliştirme 90 kg Kategorisinde hem şampiyonluk hem de Elite Pro Kart kazandı.
Kategorilerinde şampiyonluk elde eden Hazel Orac ve Tugay Mayın, genel klasmanda da da birinciliği alarak Elit Pro sporcu olma hakkını elde etti.
Benzer haberler
Spor
Ada, Fransa’da piste çıktı
Aytan Tosun,yağlı direkten bayrağı almayı başardı
Erenköy-Karpaz Belediyesinden plajda “Yaz’a Enerji Kat”etkinlikleri…
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı



