İrem Derici yoğun bakıma alındı!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yaşadığı mide rahatsızlığı nedeniyle hastaneye kaldırılan ve konserlerini iptal emek zorunda kalan İrem Derici'nin sağlık durumunu doktoru açıkladı.
Acıbadem Fulya Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Reha Baran ünlü şarkıcının sağlık durumu ile ilgili olarak şunları söyledi: İrem Derici gastroenterit ve idrar yolu enfeksiyonu tanıları ile takip edilirken gelişen elektrolit dengesizlikleri, vücut toplam su dengesi bozuklukları ve solunum zorluğu nedeniyle yoğun bakım ünitesinde izlem ve tedaviye alınmıştır. Hastamızın tedavisi sürmektedir.” Son dönemde verdiği kilolarla gündeme gelen İrem Derici'nin sık sık hastalandığı iddia ediliyordu.Benzer haberler
Genel
Altının kilogram fiyatı 6 milyon 595 bin liraya geriledi
KSTU, Burs ve Giriş Sınavı yapıldı
Olimpizm Festivali Güzelyurt’ta yapıldı
Taçoy "Gerekli girişimler hazirana kadar yapılmazsa kötü sonuçlar yaşanacak"
Fidan’dan Türkiye’nin AB üyelik süreci hakkında açıklama
Havadis Gazetesi ve Meydan Kıbrıs İnternet Gazeteciliği Deklarasyonu'nu imzaladı
Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi
Çalışma izni iptal edilen zanlı cezaevine gönderildi
Zanlı ilk etapta 3 gün tutuklu kalacak!



