Türkiye'de 6'ıncı vaka
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, son bir hafta içinde Suudi Arabistan'dan Umre'den dönen bir kişide koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı. Böylece Türkiye'deki vaka sayısı 6'ya yükseldi.
Bakan Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda Umre'den dönenlerin 14 günlük karantinaya sıkı bir şekilde uymasını talep etti ve "Lütfen ziyaretçi kabul etmeyin" dedi.
(AA)
Benzer haberler
Featured
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"
Sakarya-Düzce'de deprem: İstanbul'da da hissedildi!
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Trump "UAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak"
Meta'da yapay zeka krizi: Çalışan takip programı güvenlik açığı nedeniyle durduruldu
Altında düşüş derinleşiyor
İngiltere’de yapay zeka avukatıyla kazanılan ilk dava tarihe geçti
Rusya’nın iki bölgesinde daha akaryakıt satışına kısıtlama getirildi



