"AB makamlarıyla temasa geçilmesi gerek"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Tufan Erhürman, corona virüs konusunda AB makamlarıyla temasa geçilmesi gerektiğine işaret etti.
Erhürman sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "AB, hem sağlık alanındaki ihtiyaçların karşılanması, hem de yaşananlar dolayısıyla ekonomilerin gördüğü zararların giderilmesi amacıyla üye devletler için 25 milyar euroluk bir kaynak yaratıyor. Evet biz “üye devlet” kategorisinde değiliz ama sosyal ve ekonomik kalkınmamıza katkı sağlanması amacıyla yürürlükte olan Mali Yardım Tüzüğü var. Şu anda coronavirüs dolayısıyla hem sağlık alanında hem de ekonominin genelinde ciddi sıkıntılarla karşı karşıyayız ve bunun sosyal ve ekonomik yönden yarattığı tahribat açık. Yetkili makamlarımızın, bu çerçevede, hiç vakit kaybetmeksizin AB makamlarıyla temasa geçmesi ve özelde sağlığa, genelde sosyo-ekonomik ihtiyaçlarımıza ilişkin taleplerimizi iletmesi gerekiyor."Benzer haberler
Featured
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Güney Kıbrıs’a yangınlardan gördüğü zarar nedeniyle 9,21 milyon euro veriliyor
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
Dimitriu “Müzakerelerin yeniden başlaması için kararlıyız”
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Borsa güne 0,09 yükselişle başladı
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"



