Toplu taşımacılık ile ilgili sıkıntılar masaya yatırıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Maliye Bakanı Dursun Oğuz, Kamu Araçları İşletmecileri Derneği (Kar-İş) heyetini kabul etti.
Maliye Bakanlığı’ndan verilen bilgiye göre, görüşmede Oğuz ve Kar-İş Başkanı Fuat Topaloğlu, toplu taşımacılık ile ilgili sıkıntıları masaya yatırdı ve çözüm önerileri üzerinde görüş alışverişinde bulundu.
Bakan Oğuz, Kar-İş yönetiminin ortaya koyduğu sektör sorunları ve beklentilerinin karşılanması adına iyi bir diyalog ve istişare içinde çalışacaklarını kaydetti.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"
Kıbrıs Rum Ulusal Konseyi dün Hristodulidis başkanlığında toplandı
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı
Güney Kıbrıs’ta her 10 kişiden 4’ü maddi açıdan zorlanıyor
Ercan “Taksiler için sarı plaka uygulaması hayata geçirilmeli”
Chevron yetkilisi Basil Allam "Afrodit" yatağı ile ilgili açıklama yaptı
“Anılarla Yaseminli Lefkoşa” etkinliği Büyük Han’da gerçekleştirildi



