Erdoğan Kovid-19 aşısı yaptırdı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, MKYK toplantısının ardından yaptığı açıklamada Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın saat 17.00'de yapılacak MYK toplantısının ardından aşı olacağını açıkladı.
Açıklama sonrası MYK toplantısının iptal edildiği duyuruldu.
Aşı olmak üzere Ankara Şehir Hastanesi'ne gelen TC Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın aşı olduğu açıklandı.
Telegram hesabından paylaşımda bulunan Erdoğan, ''Ben de aşı oldum'' ifadelerine yer verdi.
(NTV)
Benzer haberler
Featured
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı
Meclis Genel Kurulu toplandı: Kurulda güncel konulara yer verilecek
Ertuğruloğlu, “Anavatan Türkiye’nin garantörlüğü Kıbrıs Türk halkının vazgeçilmezidir ve kırmızı çizgisidir"
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"
Kıbrıs Rum Ulusal Konseyi dün Hristodulidis başkanlığında toplandı
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı



