Özçınar, Güzelyurt halkına teşekkür etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Seçim sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte 6. Kez Güzelyurt Belediye Başkanlığına seçilen Mahmut Özçınar, Güzelyurt halkına teşekkür etti.
Seçim sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte 6. Kez Güzelyurt Belediye Başkanlığına seçilen Mahmut Özçınar, UBP Güzelyurt Parti Binası Önünde davul zurnayla karşılandı. Sevincini partilileriyle ve Güzelyurt halkıyla paylaşan Özçınar, Güzelyurt halkına teşekkür etti. Burada vatandaşlara seslenen Özçınar, Güzelyurt’un daha güzel günlere kavuşması için hizmete devam etme sözü verdi. Özçınar, seçim sonuçlarının hayırlı olmasını dileyerek, tüm Güzelyurt halkını kucaklayarak çalışmalarına devam edeceğini söyledi. Her zaman Güzelyurt’un kazanması için çalıştığını vurgulayan Özçınar, 6. Kez kendisini Belediye Başkanlığı makamına taşıyan herkese teşekkür etti. Kaynak:BRTKBenzer haberler
Featured
Samtay Vakfı Lefke Kütüphanesi’nde yaz boyunca çocuklara yönelik atölye çalışmaları düzenlenecek
Lefkoşa-Güzelyurt ana yolunu kullanacak olan sürücülerin dikkatine!
Şehit Teğmen Caner Gönyeli-2026 Arama Kurtarma Davet Tatbikatı’nın ilk safhası icra edildi
İncirli “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı
Meclis Genel Kurulu toplandı: Kurulda güncel konulara yer verilecek
Ertuğruloğlu, “Anavatan Türkiye’nin garantörlüğü Kıbrıs Türk halkının vazgeçilmezidir ve kırmızı çizgisidir"
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı



