Arter: Çok güzel bir demokrasi sınavı verildi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bugün yaşanan seçim maratonunu Mağusa da bağımsız olarak ikinci dönem aday olan İsmail Arter kazandı.
Arter seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından Anıt Gazinosunda halkla bir araya gelerek zaferini kutladı. Arter davul zurna eşliğinde yaşanan şölende halka hitap ederek, desteklerinden dolayı hem UBP-DP ve YDP yetkililerine hem de kendisine gönül veren halka teşekkür etti. Arter çok güzel bir demokrasi sınavı verildiğine işaret ederek, bu sınav da demokrasinin yanısıra Mağusa’nın kazandığını belirtti. İsmail Arter “Mağusa halkına hizmet bizim için onurdur, gururdur, görevdir” diyerek sürdürdüğü konuşmasında, Mağusa halkına verdiği sözlerin hepsini yerine getireceğinin altını çizdi. Mağusa’da kazandıracak daha çok projelerinin olduğunu açıklayan Arter ” Mağusa Marka Olacak” ifadelerini kıllandı.Diğer belediyelerle işbirliği içerisinde hareket edeceklerini dile getiren İsmail Arter, Mağusayı 2020 li yıllara taşıyacak çalışmalar yapacaklarını da sözlerine ekledi. Kaynak:BRTKBenzer haberler
Featured
Lefkoşa-Güzelyurt ana yolunu kullanacak olan sürücülerin dikkatine!
Şehit Teğmen Caner Gönyeli-2026 Arama Kurtarma Davet Tatbikatı’nın ilk safhası icra edildi
İncirli “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı
Meclis Genel Kurulu toplandı: Kurulda güncel konulara yer verilecek
Ertuğruloğlu, “Anavatan Türkiye’nin garantörlüğü Kıbrıs Türk halkının vazgeçilmezidir ve kırmızı çizgisidir"
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"



