Mağusa Belediyesi'ne ait araçtan mazot çaldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dün saat 22:30 sıralarında Mağusa'da, Mağusa Belediyesine ait Temizlik ve Sağlık Şubesi binası önünde park halinde bulunan vidanjörün mazot deposundan mazot çalındığı ve mesele ile ilgili olarak bir kişinin tutuklandığı bildirildi.
Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklama şu şekilde: 12.11.20118 tarihinde, saat 22:30 sıralarında, Gazimağusa’da, Gazimağusa Belediyesine ait Temizlik ve Sağlık Şubesi binası önünde park halinde bulunan belediyeye ait vidanjörün mazot deposundan yaklaşık 60 litre mazot çalınmıştır. Olayın polisin bilgisine gelmesi üzerine meselede zanlı olarak görülen H.Ö.(E-25) tutuklanmış olup, soruşturma devam eder.Benzer haberler
Featured
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı
Gürhan “Siber güvenlik geleceğin değil bugünün meselesi, önlem almalıyız”
Gürkut “İddialar doğruysa, ülke tarihinin en büyük kişisel veri ihlallerinden biriyle karşı karşıyayız”
Özgül Orhon için kan aranıyor!
Cumhurbaşkanlığı Çoksesli Çocuk Korosu, ilk konserini yoğun katılımla gerçekleştirdi
Lefkoşa'da bazı sokaklar trafiğe kapatılacak!
Texas'ta arı yüklü TIR devrildi: Milyonlarca bal arısı çevreye yayıldı
Çalışma Dairesi'nin web sitesine siber saldırı gerçekleştiren 1 kişi tutuklandı!
Girne'de korkutan kaza: 1'i yaya, 1'i çocuk 3 kişi yaralandı!



