KKTC'de pozitif vaka sayısı 33'e yükseldi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanı Dr Ali Pilli, 12 Alman Turist ve 1 KKTC Vatandaşının bugün yapılan tetkikler sonucunda pozitif çıktığını açıkladı.
Sağlık Bakanı Pilli, bugün pozitif çıkan KKTC Vatandaşının daha önce kamuoyuna açıklanan Korona Virüs olduğu tespit edilen KKTC Vatandaşının eşi olduğunu, diğer 12 kişinin ise gözetim altında tutulan 12 Alman Turist olduğunu belirtti. Bakan Pilli, böylelikle KKTC'de toplam pozitif vaka sayısının 33'e çıktığını söyledi. Bugün öğleden sonra Kıbrıs'ın güneyinde açıklanan vaka sayısı 67'ye ulaşırken, KKTC'de de 33 yükseldi. Bu durumda ülke genelindeki toplam vaka sayısı 100 oldu. (BRT)Benzer haberler
Featured
Güney Kıbrıs’ta konut fiyatlarında artış
Ayşe Öztabay "Bu toplumun en büyük sorunu güvensizliktir"
Güney'de Türk mallarıyla ilgili denetim artırıldı
Lefkoşa Belediye Orkestrası sezonu Latin Konseri ile kapatıyor
Üstel “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir"
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Güney Kıbrıs’a yangınlardan gördüğü zarar nedeniyle 9,21 milyon euro veriliyor
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
Dimitriu “Müzakerelerin yeniden başlaması için kararlıyız”



