İlçeler arası tüm giriş-çıkışlar durduruldu

Voice Kıbrıs Haber
Bulaşıcı Hastalıklar Üst Komitesi aldığı yeni kararlar çerçevesinde, ilçeler arası tüm giriş-çıkışlar durdurulduğunu açıkladı.
Açılama şu şekilde:
"İlçeler arası giriş çıkışların durdurulmasına karar verilmiştir. Bu süreçte ilçelerde ikamet eden polis, sağlık, itfaiye, sivil havacılık, matbaacılar, elektrik kurumu, belediyeler, bankalar ve muhasebeciler, sarı basın kartı sahibi ve/veya basın çalışanlarının hizmetlerine devam edeceği nedenle belgelemeleri koşulu ile giriş çıkışlarını sürdürebileceklerdir.
Ayrıca Bakanlıklar ve Bakanlıklara bağlı Dairelerde kamu hizmetlerinde herhangi bir aksama olmaması amacıyla en üst ita Amirlerinin uygun göreceği çalışma düzenine göre çalışanlar, ihtiyaç duyulması halinde görevlerine devam edeceklerdir."
Voice of the Island
Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



