Dafne Güzellik Merkezi'nden karantina sürecinden sonra açıklama

Voice Kıbrıs Haber
Dafne Güzellik Merkezi'nin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 14 günlük karantina sürecinden tüm çalışanların sağlıklı bir şekilde evlerine döndüğü duyuruldu.
Bir süre daha kapalı olacağı belirtilen güzellik merkezinin yapmış olduğu açıklama şu şekilde:
"Degerli musterilerimiz,
Karantinada gecen 14 gun ve 4 negatif PCR testinden sonra tum calisanlarimiz saglikli bir sekilde evlerine donmustur. Bu zor surecte bizi en cok sevindiren siz musterilerimizin guzel dilekleri ve hicbir musterimizin sagligiyla ilgili bir sıkıntı olmamasi olmustur. Salonumuzda herhangi bir bulas olmamasi, Covid-19 salginina karsi aldigimiz onlemlerin de oldukca etkili oldugunu bizlere gostermis oldu. Yasadigimiz bu zor gunleri telafi etmek icin sizlerden bir sure daha ayri kalacagiz. Sizleri acilis tarihimizle ilgili bilgilendirecegiz. Tekrar gorusunceye dek hepinize saglikli gunler dileriz."
(Voice of the Island)
Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



