Atış yarışmasında 6 kadın ve 8 erkek takım yarıştı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Polis Örgütü’nün 59’ncu Kuruluş Yıldönümü ve Polis Haftası Kutlama Etkinleri kapsamında, Polis Müdürlükleri arasında tabanca atış yarışması düzenlendi.
Polis’ten verilen bilgiye göre, Polis Genel Müdürlüğü ve KKTC Atıcılık Federasyonu işbirliğinde düzenlenen atış yarışmasına 6 kadın ve 8 erkek takım katıldı.
Takım ve ferdi klasmanda dereceye girenlere bugün düzenlenen törenle ödülleri verildi.
Ödül Törenine, Polis Genel Müdürü Kasım Kuni, İlçe ve Bölüm Müdürleri ile KKTC Atıcılık Federasyonu hakemlerinin yanı sıra, atış yarışmasındaki takımlarda yer alan yer alan sporcular katıldı.
Tabanca atış yarışmasının düzenlenmesinde emeği geçenlere, Polis Özel Harekat Müdürü Yusuf Karip tarafından teşekkür plaketi takdim edildi.
Kadınlar Takım Sıralama:
1. Polis Özel Harekat Müdürlüğü Kadın Takımı
2. Lefkoşa Polis Müdürlüğü Kadın Takımı
3. Narkotik ve Kaçakçılığı Önleme Müdürlüğü Kadın Takımı
Erkekler Takım Sıralama:
1. Polis Özel Harekat Müdürlüğü Erkek Takımı
2. Lefkoşa Polis Müdürlüğü Erkek Takımı
3. Mali Suçlarla Mücadele Şube Amirliği Erkek Takımı
Kadınlar Ferdi Sıralama:
1. Polis Memuru Seda TAŞ
2. Polis Memuru Özlem ONURLU
3. Polis Memuru Şifa SELÇUKLU
Erkekler Ferdi Sıralama
1. Polis Memuru Okan KARABIYIK
2. Polis Memuru Hasan Hüseyin TİMUROĞLU
3. Polis Memuru Gökhan KAYA
Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



