Yeni Zelandalı Bakan doğum yapmaya bisikletle gitti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yeni Zelanda'nın Kadın Bakanı olan Julie Genter, doğum yapacağı hastaneye bisikletle gitti.
Yeşil Parti üyesi olan Genter, 42 haftalık olan ilk çocuğunu doğurmak için hastaneye partneriyle beraber bisiklete binerek gittiğini Instagram'dan paylaştığı fotoğraflarda gösterdi. Genter, Instagram'dan paylaştığı mesajında, "İşte bu, bana şans dileyin! Partnerim ve ben, destek ekibine arabada yeteri kadar yer olmadığı için bisikletle gittik, ama bu aynı zamanda benim modumu da çok yükseltti" dedi. Elektrikli bisikletiyle aldığı yolun genel olarak yokuş aşağı olduğunu söyleyen Genter, "Doğumu kolaylaştırmak için son haftalarda daha çok bisiklete binseydim sanırım daha iyi olurdu" ifadesini de kullandı. Kaynak: TAKBenzer haberler
Dünya
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"
Venezuela'da depremlerin bilançosu ağırlaşıyor, 50 bin kişi kayıp!
Dev asteroit Dünya'nın yanından geçecek
AB'den Fransız ilaç şirketi Sanofi'ye aşı soruşturması
İran Devrim Muhafızları Ordusu "ABD'nin saldırısına seçtiğimiz zaman ve yerde karşılık vereceğiz"



