Yeni asgari ücret belirlendi!

Voice Kıbrıs Haber
Asgari Ücret Tespit Komisyonu 2025 yılının ikinci asgari ücreti brüt 51 bin 202, net 44 bin 546 olarak belirledi.
Buna göre, asgari ücrete son açıklanan hayat pahalılığı olan yüzde 17.79 oranında artış yapıldı.
Asgari Ücret Saptama Komisyonu’nun Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sadık Gardiyanoğlu başkanlığındaki üçüncü toplantısında alınan karar işveren tarafının ret oyu vermesiyle oy çokluğuyla alındı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sadık Gardiyanoğlu, asgari ücreti şu şekilde açıkladı:
“Brüt 51 bin 202 TL, net 44 bin 546 TL, haftalık 11815, 84 TL, günlük 2363, 16 TL, saatlik 295,39 TL”
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sadık Gardiyanoğlu, işçi tarafı temsilcisi Hür-İşçi Sendikaları Federasyonu (Hür-İş) Başkanı Ahmet Serdaroğlu ve işveren tarafı temsilcisi Cengiz Alp Asgari Ücret Saptama Komisyonu’nun toplantısının ardından basına açıklamalarda bulundu. Bakanı Gardiyanoğlu, iş dünyasını rahatlatacak yasal adımların ağustos ayı içerisinde atılacağını, Başbakan Ünal Üstel'in süreci bizzat takip ettiğini ifade etti.
Benzer haberler
Featured
Rahvancıoğlu, Alsancak’ta bölge halkıyla buluştu, projelerini anlattı
AB’den Türkiye’ye Kıbrıs Sorunu ve gümrük birliği şartlı önerisi
Lefke Gazi Lisesi velilerinden yeni okul binası için somut adım çağrısı
İncirli, COP31 kapsamında Türkiye medyasıyla bir araya geldi
TCMB, yıl sonu enflasyon raporunu açıkladı
Borsa güne yüzde 0,08 yükselişle başladı
Cumhurbaşkanı Erhürman, TDT Genel Sekreteri Azimov ile görüştü
En fazla yağış Zafer Burnu'nda kaydedildi
Nilden Bektaş Erhürman “İklim değişikliği bugün yaşadığımız bir gerçek, zaman kritik”





