Yasağı ihlal edenler hakkında yasal işlem başlatıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sokağa çıkma yasağı kapsamında; 24-25.08.2021 tarihleri arasında, ülke genelinde polis tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu; toplam 3 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği tespit edildi. Polisten alınan bilgilere göre, bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı. Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
Fransa'da ebola alarmı: 5 kişi karantinaya alındı
Barış Kurulu toplantısı Güney Kıbrıs’ta yapılacak
Cumhurbaşkanı Erhürman “Sürecin geldiği noktaya ilişkin doğru bilgileri aktarıyoruz, aktaracağız”
Borsa güne yükselişle başladı
ARUCAD dünya üniversiteler sıralamasında ilk 400'de
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Belediye Birliği, Avrupa Parlamentosu’nda toplantıya katıldı
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
OpenAI ilk özel yapay zeka çipini duyurdu: ChatGPT artık daha verimli çalışacak



