Üçlü zirve tamamlandı...
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs, Yunanistan ve Mısır arasında bugün gerçekleştirilen üçlü zirve tamamlandı.
Rum radyosu, Güney Kıbrıs, Yunanistan ve Mısır arasında, Güney Kıbrıs’ta bugün başlayan üçlü zirvenin tamamlandığını duyurdu. Habere göre zirve sonrasında açıklamada bulunan Kıbrıslı Rum Lider Nikos Anastasiadis, Güney Kıbrıs, Yunanistan ve Mısır arasındaki işbirliğinin, bölgesel işbirliğine örnek teşkil edecek türden olduğunu belirtti. Anastasiadis, enerji konusunda, hidrokarbon yataklarının keşfedilmesinin bölgedeki istikrarın arttırılması için işbirliği yapılmasında katalizör olması konusunda uzlaşıya varıldığını ifade etti. Habere göre zirvede özetle, AB’yle uyum içerisinde kaçak göçle mücadele, iletişim ve bilişim alanlarında işbirliği, kültürel mirasın korunması için ortak faaliyetlerde bulunma gibi konularda anlaşmaya varılırken turizmin geliştirilmesi adına kruvaziyer turlarının gerçekleştirilmesi için de anlaşma imzalandı.Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



