Tutuklu sayısı 14'e çıktı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs’ta geçtiğimiz Pazar günü Kıbrıs Rum Başkanlık Sarayı önünde, yeni koronavirüs önlemlerini protesto amacıyla gerçekleştirilen eylem sonrasında bir grup eylemcinin, “Sigma” televizyon kanalının da yer aldığı “DİAS” şirketler grubu binasına düzenlediği saldırıya ilişkin tutuklamalar devam ediyor.
Alithia ve diğer gazeteler, Rum polisinin yürüttüğü soruşturma çerçevesinde dün iki kişiyi daha tutukladığını yazdı. Gazete, Rum polisinin dün akşam iki kişiyi daha tutuklaması sonrasında toplam tutuklu sayısının 14’e çıktığını, soruşturmanın devam etmesi sebebiyle yeni tutuklamaların olmasının da beklendiğini vurguladı. Voice Kıbrıs Haber/TAKBenzer haberler
Featured
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Güney Kıbrıs’a yangınlardan gördüğü zarar nedeniyle 9,21 milyon euro veriliyor
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
Dimitriu “Müzakerelerin yeniden başlaması için kararlıyız”
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Borsa güne 0,09 yükselişle başladı
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"



