Türkiye'de vaka sayısı 4 binin altına düştü
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Türkiye'nin 17 Nisan 2022 Covid-19 tablosu açıklandı.
Buna göre, son 24 saatte 153 bin 318 Kovid-19 testi yapıldı, 3 bin 268 kişinin testi pozitif çıktı, 17 kişi yaşamını yitirdi, iyileşenlerin sayısı ise 14 bin 952 oldu.
Türkiye'de bugüne kadar uygulanan aşı miktarı 147 milyon 333 bin 131 doza yükseldi.
18 yaş üstünde en az iki doz aşı yaptıranların oranının en yüksek olduğu 10 il, Osmaniye, Ordu, Amasya, Muğla, Kırklareli, Çanakkale, Eskişehir, Balıkesir, Manisa ve Zonguldak oldu.
En az iki doz aşı uygulananların oranının en düşük olduğu iller ise Şanlıurfa, Batman, Siirt, Diyarbakır, Bingöl, Muş, Mardin, Bitlis, Ağrı ve Elazığ olarak sıralandı.
Benzer haberler
Featured
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Sakallı "Yasa tasarısının hayat bulması için sürecin yakın takipçisi olacağız"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (25 Haziran 2026)
Üstel UBP Parti Meclisi toplantısının ardından belediye başkan adaylarını açıkladı
Yemin eden 175 polis ile 25 itfaiye memuru, PGM kadrosuna dahil oldu
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”



