Triatlon Federasyonu sezonu tamamladı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Triatlon Federasyonu sezonu ‘Takım’ kategorisinde yaptığı organizasyonla tamamladı.
İlk kez sadece takım kategorisinde gerçekleştirilen ve İskele’de yer alan yarışta katılımcılar mücadele yanı sıra eğlenceli anlar yaşadı.
Sporculardan biri yüzerken diğeri pedal çevirdi üçüncü kişi ise koşarak finişe ulaştı. Bazı takımların 2 sporcuyla katıldığı yarış ‘olimpik’ mesafe 1,5 kilometre yüzme, 40 kilometre bisiklet ve 10 kilometre koşu parkurunda oluştu.
En hızlı zamanına Tüfekçi takımı adına yarışan Nermin Ulaç, Şevket Türel ve Hakan Tazegül imza attı.
Yine Tüfekçi’den Tuğcan-İlker-Yusuf üçlüsü ikinci Ares’ten Yusufcan-Hüseyin ve Veli üçüncü oldu.
Benzer haberler
Spor
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliği gerçekleştirildi
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Dünya Yoga Günü Antik Liman'da renkli görüntülere sahne oldu
Atletler Eskişehir’de yarışacak
‘1. Paddle Fest Kıbrıs’ üç farklı etkinlikle Antis’te yapılacak



