Tatar ve Özersay, Oktay’ın davetlisi olarak Ankara’ya gitti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan Ersin Tatar ve Başbakan Yardımcısı, Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’ın davetlisi olarak resmi ziyarette bulunmak üzere Ankara’ya gitti.
Tatar ve Özersay, saat 09.30’da Ankara’ya gitmek üzere adadan ayrıldı. Tatar ve Özersay'ın saat 11:00'de (TSİ12:00) Oktay ile biraraya gelmesi bekleniyor. Başbakan Ersin Tatar ve beraberindeki heyet, Ankara’daki temaslarının tamamlanmasının ardından bu akşam saat 20.00’de yurda dönecek (TAK)Benzer haberler
Featured
Sakarya-Düzce'de deprem: İstanbul'da da hissedildi!
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Altında düşüş derinleşiyor
İngiltere’de yapay zeka avukatıyla kazanılan ilk dava tarihe geçti
Rusya’nın iki bölgesinde daha akaryakıt satışına kısıtlama getirildi
ABD-İran arasında nükleer denetim ve Hürmüz Boğazı gerilimi
Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
Döviz kurlarında son durum (24 Haziran 2026)
Bugün hava nasıl olacak? (24 Haziran 2026)



