'Söz verdik, yapmaya devam ediyoruz'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Değirmenlik Belediyesi, halkımızın daha güvenli, huzurlu ve sağlıklı olabilmesi adına eski, yıpranmış ve tehlike arz eden asfaltları yeniledi.
Değirmenlik Belediye Başkanı Ali Karavezirler, trafik güvenliğini korumak ve daha çağdaş, güvenli ve iyi yollar sağlamak için bozuk olan yolların asfalt dökümlerinin ve tadilat işlerinin yapıldığını ve yapılmaya devam edeceğini kaydetti.
Minareliköy, Dilekkaya, Gaziköy, Erdemli, Yiğitler, Değirmenlik ve Demirhan’daki yolların yapıldığını belirten Karavezirler, yol çizgilerinin ve uyarı yazılarının da tamamlandığını söyledi.
Başkan Ali Karavezirler tüm halkımıza sağlıklı günler diledi.
(Voice of the Island)
Minareliköy, Dilekkaya, Gaziköy, Erdemli, Yiğitler, Değirmenlik ve Demirhan’daki yolların yapıldığını belirten Karavezirler, yol çizgilerinin ve uyarı yazılarının da tamamlandığını söyledi.
Başkan Ali Karavezirler tüm halkımıza sağlıklı günler diledi.
(Voice of the Island) Benzer haberler
Featured
Haldun Taner’in epik şaheseri “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyunu büyük beğeni topladı
Lapta Turizm Festivali başlıyor
Nöbetçi eczaneler (25 Haziran 2026)
Üstel “Yaşlı yaşam merkezi ülke için güzel bir yatırım”
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi
Güney Kıbrıs'ta, trafik cezalarının tebliğ edilmesi yöntemi konusu mecliste ele alındı
Acapulco kavşağı ile Alevkayası kavşağı arasında kalan yol trafiğe kapatıldı
Öztürkler “Azerbaycan ile ortak projeleri daha da ileriye taşıyacağız”
Filipinler'de lise saldırısının şüphelisinin oynadığı iddia edilen video oyun “Gorebox” yasaklandı



