Savunma avukatı "Mihrimah bebek doktor hatası nedeniyle öldü"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi’nde, erken doğum sebebiyle kuvözde tedavi gören 20 günlük bebeğin hayatını kaybetmesiyle ilgili tutuklu beş sağlık çalışanı, bugün yeniden mahkemeye çıkarıldı. “Tedbirsizlik ve ihmal sonucu ölüme sebebiyet verme” suçlamasıyla bugün Lefkoşa Kaza Mahkemesi’ne çıkarılan Ç.Ş., A.D., G.K.A., K.Y. ve M.A. aleyhinde 7 gün tutukluk emri temin edildi. Savunma avukatı, Mihrimah bebeğin yanlış müdahale ve doktor hatası nedeniyle öldüğünü iddia etti. Savunma bebeğin ciğerlerini solunum cihazının yanlış bağlanmasından dolayı patladığını ileri sürdü. Ayrıntılar gelecek...
Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



