'Sağlık, iş ve aş diliyoruz'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Memur-Sen Başkanı Akın Manga 1 Mayıs’ın bu yıl buruk bir şekilde kutlandığına işaret ederek, Kovid-19’un uluslararası tehdidine karşı, KKTC Devleti yöneticilerinin ana ilkesinin, sağlık-iş ve aş güvencesi olması gerektiğini kaydetti.
Yayımladığı 1 Mayıs mesajında “Komşusu aç yatarken, kendisinin tok yatması, bizlerin örf, adet ve geleneğinde yoktur.” ifadelerini kullanan Manga, gücü olanların, olmayanlara, gıda yardımında bulunmasının bu şartlarda en büyük fitre olacağını belirtti. Salgın sonrasında, işsizliğin artması, ekonomik yaşamın durağanlaşmasının, doğal bir sonuç olacağına vurgu yapan Manga, yerel iş gücüne istihdam olanağı yaratmanın öncelikli görev olması gerektiğini kaydetti. Manga şöyle devam etti: “Siyasi kadroların, azami israfından fedakârlık yapmaları gerekir. İnsanımızın sağlıklı yaşamı, iş ve aş güvencesi en önemli konumuzdur. Sağlıklı beslenmenin tasarrufu olamaz. Memur-Sen olarak, bu gerekçeyle sağlık, iş ve aş diyoruz. Güzel, mutlu ve güvenceli bir gelecekten, umudumuzu ve ihtiyatlı iyimserliğimizi koruyarak, tüm çalışanların 1 Mayıs Bayramı’nı kutlar, sağlık ve esenlikler diliyoruz.” (TAK)Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



