"Sağlık Bakanlığı suç işliyor"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Eski Sağlık Bakanı Filiz Besim sosyal medya hesabından Sağlık Bakanlığı'nın GSM operatörleri üzerinden başlatığı bağış kampanyasına ilişkin açıklama yaptı.
Besim'in açıklaması şu şekilde: "Sağlık Bakanlığı Hastane yangını için GSM operatörleri üzerinden 5 TL’lik bağış kampanyası başlattı. Hastane ve cihazlar sigortalıdır. Sigorta şirketi bu yangının zararını ödemek zorundadır. Peki o zaman bu bağış ne içindir? Yeni hastane içinse veya yarım hastane projeleri içinse bunu bilmek zorundayız. Yok bu bağışla her yıl milyonlarca lira ödenen sigorta şirketleri korunmaya çalışılıyorsa o zaman Sağlık Bakanlığı suç işliyor demektir." Voice of the IslandBenzer haberler
Featured
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Sakallı "Yasa tasarısının hayat bulması için sürecin yakın takipçisi olacağız"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (25 Haziran 2026)
Üstel UBP Parti Meclisi toplantısının ardından belediye başkan adaylarını açıkladı
Yemin eden 175 polis ile 25 itfaiye memuru, PGM kadrosuna dahil oldu
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”



