Sağlık Bakanlığı ile Türk Kızılayı protokol imzaladı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı, Sağlık Bakanlığı ile işbirliği protokolü imzaladığını açıkladı.
Açıklamaya göre, bu protokolle KKTC’nin kan ihtiyacının daha etkin bir biçimde karşılanması hedefleniyor.
Daha verimli bir kan politikası için Sağlık Bakanlığı ve Kuzey Kıbrıs Türk Kızılay’ının birlikte yürüttüğü çalışmalara önümüzdeki günlerde hız verileceğini belirttildi.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
“Operanın Genç Yetenekleri” konseri 27 Haziran’da yapılacak
Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
54. İskele Festivali başlıyor
Yeşiltepe-Yıldırım köyleri arasında 70 dönüm arazi yandı!
Esentepe'de aniden rahatsızlanan şahıs tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı!
İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
Dalkan “AÖA yasasında yapılmaya çalışılan değişiklik, ülkenin eğitim sistemine vurulmak istenen bir darbedir”
Şahali "Siz bu yasayla sizin temel yükümlülüklerinizden kaçabileceğiniz bir kapı açıyorsunuz”
Gazimağusa'da korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü yaralandı!



