Sağlık Bakanlığı Asya Bebeğin ilaç tedavisine başlandığını açıkladı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanlığı, SMA Hastası Asya Polatlı isimli bebeğin dün ilaç tedavisine başlandığını açıkladı.
Bakanlık'tan yapılan açıklama şu şekilde:
"SMA Hastası Asya Polatlı isimli bebeğin Türkiye Cumhuriyeti ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti arasında imzalanan “ Sağlık Alanında İş Birliği Anlaşması” çerçevesinde, Ankara Şehir Hastanesi’ne sevk edilmesi ve TC vatandaşlığı işlemlerinin tamamlanması sonrasında 22 Eylül 2021 tarihinde ilaç tedavisine başlanmıştır.
Hatırlanacağı üzere geçtiğimiz ay Ankara’ya sevk edilen Asya Polatlı isimli bebeğin tedavi masraflarının karşılanmasına yönelik Bakanlar Kurulu kararı üretilmişti."
Voice Kıbrıs Haber
Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



