Sağlık Bakanı: Hükümete güvenelim
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sağlık Bakanı Filiz Besim sosyal medya üzerinden açıklamada bulunarak, hükümeti çökertmek için algı operasyonları ve yalan yanlış muhabbetlerin sürdüğünü söyleyerek "hükümete güvenelim" dedi.
Yapılan açıklama şu şekilde: "15 aydır benim de bakanlar kurulunda onurla sağlık bakanlığı görevini sürdürdüğüm 4 partili bir koalisyon hükümetini sürdürüyoruz. 15 ayda bir hükümetin başına gelebilecek her türlü felaketi yaşadık. Ekonomik krizler, seller, üst üste yaşanan seçimler. İstikrarı ve yol haritalarımızı alt üst eden olaylar. Bunlar yaşanırken ben içinde bulunduğum kabinede hep bir kenetlenme, hiç yitirilmeyin bir saygı ve her geçen gün derinleşen bir sevgi gördüm, hissettim ve yaşadım. En zor günlerde dinmeyen bir kaygı ve toplum gailesiyle ve de çok büyük bir iyi niyetle saatlere sığmayan Bakanlar Kurulu toplantılarına tanıklık ettim. Kim ne derse desin her bakanın ekibiyle insan üstü büyük mücadelesine tanık oldum. Krizleri çözmek bir yana yapacak milyonlarca iş vardı. Onlarca yıl ötelenen bitirilmeyen, dokunulmayan yaşamsal işler. Olmayan bir bütçeyi yeniden var edip toplumun önceliklerine kilitlenerek mutlaka yapılması gereken işler... Biz böylesine büyük bir mücadele içindeyken, aslında yüreğimizi çıkarıp masaya koymuş hepimiz için çırpınırken ;çevremizde sürekli bir dedikodu, ille ki hükümeti çökertmek bozmak için algı operasyonları ve daha birçok yalan yanlış GIYBET muhabbetleri sürdü durdu. Fakir, canıyla mücadele eden bir toplum varken, yapacak onca işe rağmen toplumda sürekli bir hükümet krizi yaratmaya çalışan gruplar ve algı operasyonları... İlle ki muhalefet hükümet olacak, Türkiye Cumhuriyeti onlara para verecek ve KKTC kurtulacak. Peki ama bugüne kadar neredeydi bu vatansever süper becerikli ille ki hükümet olmak isteyen muhalefet. Değerli dostlarım; bu ülkede çocuk yetiştiren gelecek bekleyen; toprağına kokusuna aşık güzel insanlar: hepimiz de biliyoruz ki; başarı çok çalışmaktır, hedefe kilitlenmektir, dünya örneklerinden ders almaktır, el ele vermek, kenetlenmektir ama bunların hepsinden de önemlisi İSTİKRARDIR. Gelin biraz sakin olalım, hükümete güvenelim. Planlanan projelere şans verelim. Hükümet hükümetliğini yapsın, muhalefet de en yoğun şekilde muhalefet görevini. Bulunduğumuz konumu hazmedersek İnanın ülkemiz, biz ve çocuklarımız kazanacak. Demokrasi ve gelecek aydınlanacak ve Zaman çok çabuk geçiyor eğer bu hükümet başaramazsa gelecek seçimlerde ille ki toplum gereğini yapacak. AMA ne olur biraz Sabır; Güven; Saygı... Demokrasi böyle bir şeydir. Sevgi ve saygıyla kalın."Benzer haberler
Featured
Solyalı "Siz bunların peşine düşmezseniz çok büyük dertlerle yüz yüze geleceğiz"
Rogers "Güngör kötü yönetimden dolayı ucubeye dönüştü"
Şahiner "Devlet sosyal sorumsuz bir yapıya büründü"
Çavuş "Balon balığıyla mücadeleyi en yükseğe çektik"
Kürşat "Balon balığıyla ilgili kıyı şeritleri ve sahiller tehdit altında"
Ertuğruloğlu “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”
CHP Sözcüsü Sarı "Eylülde olağan kongre sürecini başlatıyoruz”
Özgür Özel “Ya bir yol bulacağız, ya bir yol açacağız”
Üstel “Polisimizin bekleyen özlük sorunlarını ortadan kaldırıyor, tarihi reform paketini hayata geçiriyoruz”



