'Röntgen cihazı perşembe günü hizmette olacak'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi Polikliniği’ndeki röntgen cihazının perşembeden itibaren hizmette olacağı bildirildi.
Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, röntgen cihazının kasetleriyle ilgili siparişin 6 ay önce verildiği, Türkiye’de bulunmayan kasetlerin yurt dışından getirilmesi için gerekli yazışmaların yapıldığı kaydedildi. Röntgen cihazı için gerekli kasetlerin çarşamba günü gümrüğe ulaşacağı, cihazın perşembe günü hizmet vermeye devam edeceği duyuruldu. (TAK)Benzer haberler
Featured
Öztürkler "Kıbrıs Türk halkına verilen destek büyük anlam taşıyor”
Atan "Yeni asgari ücret gecikmeden belirlenmeli"
Haftalık denetimlerde yerli ve ithal ürünlerin tümü temiz
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı
Çeler'den Erhürman’a destek "Süreç doğru zeminde ilerliyor"
Güney Kıbrıs’ta üç yeni doğmuş akbaba daha kayda geçirildi
Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
Holguin'le Guterres bugün New York’ta görüşecek
Hocanın "Hedefimiz uluslararası güven ve hesap verebilirlik"



