Polis çok sayıda gümrüksüz mal ele geçirdi

Voice Kıbrıs Haber
Polis Lefkoşa ve Boğazköy'de çok sayıda gümrüksüz mal ele geçirdi. Poliste yapılan açıklamaya göre bugün saat 15:00 sıralarında, Lefkoşa’da İplik Pazarı sokak'ta faaliyet gösteren işletmeciliğini R.F.T.(E-19)'nin yaptığı markette, Polis ile Gümrük ve Rüsumat Dairesi Ekipleri tarafından yapılan kontrolde, toplam 133 adet elektronik sigara ve toplam 44 paket sigaranın gümrüksüz olarak tasarruf edilip satışa sunulduğu tespit edilerek, emare olarak alındı. Bahse konu şahıs tutuklandı. Öte yandan yine bugün, saat 12:00 sıralarında, Boğazköy'de, N.B.(E-) kullanımındaki araçta ve ikametgahında Polis ile Gümrük ve Rüsumat Dairesi Ekipleri tarafından yapılan aramalarda, toplam 281 adet elektronik nargile tespit edilerek emare olarak alındı. Bahse konu şahıs tutuklandı. Her iki olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Benzer haberler
Featured
Solyalı “Gençlerin barınma sorununun siyasi rant uğruna kullanıldığını defalarca gördük”
KIB-TEK ile Ciner Construction, Gazimağusa Bölge Amirliği hizmet binası için sözleşme imzaladı
Bir haftada 24 yangın!
YDÜ Veterinerlik öğrencileri “Vetchange Pusula Kampı”nda Türkiye ikincisi oldu!
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Ombudsman Varol “Karara bağlanmayan yasa gücünde kararnameler 90 günde yürürlükten kalkar”
“Operanın Genç Yetenekleri” konseri 27 Haziran’da yapılacak
Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”



