Özçınar, Avrupa Yerel ve Bölgesel Konsey toplantısına katıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güzelyurt Belediye Başkanı Mahmut Özçınar, Venedik’te 8-10 Mart tarihleri arasında gerçekleşen Avrupa Yerel ve Bölgesel Konseyin Güncel Konular Komitesi toplantısına katıldı.
Güzelyurt Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre Özçınar, 9 Mart’ta 1 günlük çalışma programına katıldı.
Toplantıya, Kıbrıs Türk Belediyeler Birliği’ni temsilen Gönyeli Belediye Başkanı Ahmet Benli, Dikmen Belediye Başkanı Yüksel Çelebi ve Dış İlişkiler Sekreteri Hüseyin Köle de katıldı.
Kaynak: BRT
Benzer haberler
Featured
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı
Güney Kıbrıs’ta her 10 kişiden 4’ü maddi açıdan zorlanıyor
Ercan “Taksiler için sarı plaka uygulaması hayata geçirilmeli”
Chevron yetkilisi Basil Allam "Afrodit" yatağı ile ilgili açıklama yaptı
“Anılarla Yaseminli Lefkoşa” etkinliği Büyük Han’da gerçekleştirildi
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı
Gürhan “Siber güvenlik geleceğin değil bugünün meselesi, önlem almalıyız”
Gürkut “İddialar doğruysa, ülke tarihinin en büyük kişisel veri ihlallerinden biriyle karşı karşıyayız”



