"Ortada ne basın ahlakı var, ne de ciddi basın dayanışması"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, sosyal medya üzerinden bir paylaşım yaparak, 11 Temmuz Basın Günü’nü kutlamayacağını söyledi.
Arıklı'nın paylaşımı şu şekilde:
"Üzgünüm…
Bugün KKTC Basın günü imiş. Siyasetçi olarak bu basın gününü kutlamalı imişim…
Hayır kutlamıyorum. İçimden kutlamak gelmiyor. Bir basın emekçisi, sırf kendisine verilen talimatı yerine getirdi diye özgürlüğünden mahrum kılındı ise ve basın camiası sırf bu kişi kendisinden değil diye bu mahkumiyete sessiz kalıyorsa, ortada ne basın ahlakı vardır ne de ciddi basın dayanışması…
O zaman çifte standartlı basının neyini kutlayacağız.
Biz siyasiler ise geçmişte solcu yazarlara yapıldığı gibi bir af yasası çıkaramadık. Yargılanan ve ceza alan sadece Meryem miş gibi ıslık çalarak kafamızı başka yere çevirdik…
Umarım en kısa sürede bir yasal değişiklik yapar da artık çağdışı kalmış bazı seçim yasaklarından kurtuluruz. Böylece yargının elini de rahatlatmış oluruz…
Üzgünüm Meryem…
Hem senin adına, hem de ülkemde ki basın adına…"
Benzer haberler
Featured
Samtay Vakfı Lefke Kütüphanesi’nde yaz boyunca çocuklara yönelik atölye çalışmaları düzenlenecek
Lefkoşa-Güzelyurt ana yolunu kullanacak olan sürücülerin dikkatine!
Şehit Teğmen Caner Gönyeli-2026 Arama Kurtarma Davet Tatbikatı’nın ilk safhası icra edildi
İncirli “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı
Meclis Genel Kurulu toplandı: Kurulda güncel konulara yer verilecek
Ertuğruloğlu, “Anavatan Türkiye’nin garantörlüğü Kıbrıs Türk halkının vazgeçilmezidir ve kırmızı çizgisidir"
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı



