Negatifleşen Covid-19 hastalarının hangi durumda oy kullanacağına ilişkin yeni açıklama

Voice Kıbrıs Haber
Yüksek Seçim Kurulu, negatife dönmesine rağmen sandık kurullarına gönderilen Covid-19 pozitif listelerinden çıkarılmayan kişilerin, pozitif oldukları Sağlık Bakanlığınca belgelenen tarihten sonraki tarihli negatif PCR belgesi sunmaları halinde oy verebileceklerini açıkladı.
YSK’nın 23 numaralı duyurusu aynen şöyle: “Yüksek Seçim Kurulunun 20 No’lu Duyurusu ile Covid-19 pozitiflerin seçim alanına girmesinin yasak olduğu ve Sağlık Bakanlığınca pozitif olduğu bildirilen seçmenlerden PCR test sonucunun negatif olduğunu Sağlık Bakanlığı internet sitesinden alınan 24 saatlik test sonucu ile ispatlayanların oy kullanabileceği duyurulmuştu.
Sağlık Bakanlığından temin edilen ve sandık kurullarına gönderilen Covid-19 pozitif listelerinde negatife döndüğü halde listeden çıkarılmayan kişiler bulunduğu tespit edilmiştir.
Bu kişilerin elinde son 24 saatlik test sonucu bulunmasının mümkün olmadığı göz önünde bulundurularak, kişilerin, pozitif oldukları Sağlık Bakanlığınca belgelenen tarihten sonraki tarihli negatif PCRr belgesi sunmaları halinde oy verebilecekleri karara bağlanmıştır”
Benzer haberler
Featured
Meloni "Trump ile olan tartışmayı körüklemek niyetinde değilim"
DSÖ açıkladı "Kongo’daki Ebola salgını yayılmaya devam ediyor"
Londra'da aşırı sıcak hava ve yağış raylı ulaşımı felç etti
Şenkul'un Facebook ve Messenger hesapları kapatıldı!
Döviz piyasalarında günün son rakamları (23 Haziran 2026)
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
Türkiye ve AB, Orta Koridor'da iş birliği imkanlarını değerlendirdi
TDP’den Lefke’deki HIV vakalarına ilişkin çağrı "Süreç bilimsel ve şeffaf yönetilmeli"
Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına sağlık hizmetine başladı



