Mustafa Özdoğan'ın ailesinden güzel haber
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa - Güzelyurt anayolunda 5 Haziran’da meydana gelen trafik kazasında ağır yaralanan ve tedavisi Türkiye'de devam eden Mustafa Özdoğan’ın annesi Zehra Özdoğan “Sağ salim Kıbrıs’a dönüyoruz.” dedi.
Özdoğan’ın annesi Zehra Özdoğan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
“Güzel habere hazır mıyız Özdoğan fanları? Biz sağ salim Kıbrıs’a dönüyoruz. Binlerce kez şükürler olsun. Ya Allah ya Muhammed ya Şafi”
Benzer haberler
Featured
Kamuda örgütlü sendikalar Başbakanlık önünde eylem yaptı
Meclis Genel Kurulu toplandı: Kurulda güncel konulara yer verilecek
Ertuğruloğlu, “Anavatan Türkiye’nin garantörlüğü Kıbrıs Türk halkının vazgeçilmezidir ve kırmızı çizgisidir"
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"
Kıbrıs Rum Ulusal Konseyi dün Hristodulidis başkanlığında toplandı
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı



