Merkezi cezaevinde süresiz grev devam ediyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası (KTAMS) ve Kıbrıs Türk Kamu Görevlileri Sendikası’nın (KAMUSEN), haziran ayında aylık çalışma saatlerinin üzerinde çalıştırılan Merkezi Cezaevi çalışanlarına alacaklarının sadece yüzde 50’sinin ödenmesi nedeniyle dün başlattığı süresiz grev devam ediyor.
KTAMS Genel Başkanı Güven Bengihan, TAK’a yaptığı açıklamada, 3 aydır mücadelesini verdikleri ve verilen sözlere rağmen, çalışanların emeklerinin karşılığını alamaması üzerine dün başlattıkları grevin, bu hatalı uygulama düzeltilene kadar devam edeceğini vurguladı. Bu konuda 2 kez de uyarı grevi yaptıklarını ve ilgili bakanlarla görüştüklerini hatırlatan Bengihan, çok kısa bir süre önce de kendisinin Maliye Bakanlığı Müsteşarı Cengiz Çoli ile görüştüğünü ve kendilerine, çalışanların çalıştıkları oranda ödeneceklerini aktardığını ancak buna rağmen çalışanlara alacaklarının yüzde 50’sinin ödendiğini anlattı. Uyarı grevleri sırasında da gerek Maliye Bakanı gerekse İçişleri Bakanı’nın, çalışanlara görevlerini tamamlamaları, çalıştıkları oranda emeklerinin karşılığını alacakları yönünde söz verdiğini söyleyen Bengihan, “bu hata olamaz, artık güvenimiz kalmadı. Bu hata düzeltilene kadar grev devam edecek” dedi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"
Sakarya-Düzce'de deprem: İstanbul'da da hissedildi!
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
WhatsApp’ta yeni dönem: Mesajlaşma uygulaması Hintli girişimciye emanet
Trump "UAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak"
Meta'da yapay zeka krizi: Çalışan takip programı güvenlik açığı nedeniyle durduruldu
Altında düşüş derinleşiyor



