Mandamus emrine riayetsizlik ortadan kaldırılsın!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Serbest Çalışan Hekimler Birliği, "Mandamus emrine riayetsizliğin" ortadan kaldırılmasını talep etti.
Serbest Çalışan Hekimler Birliği Başkanı Remzi Gardiyanoğlu konuyla ilgili yaptığı yazılı açıklamada, Mandamus Emrine riayetsizliğin ortadan kaldırılması amacıyla Sağlık Bakanlığı aleyhine hapislik istidası dosyaladıklarını ve bahse konu istidanın 3 Ekim tarihinde görüleceğini duyurdu. Gardiyanoğlu, Sağlık Bakanlığı aleyhine 2015 yılı Kasım ayında Mandamus Emirnamesi ısdar etmek amacıyla başlattıkları hukuk mücadelesini anımsatarak, Yüksek Mahkemenin 1 Şubat 2017 tarihinde alınan Mandamus emrini hatırlattı. Sağlık Bakanlığı’nın Mandamus emirnamesine aykırı olarak yükümlülüklerini bugüne değin yerine getirmediğini ileri süren Gardiyanoğlu, emre riayetsizliğin ortadan kaldırılmasını talep etti.Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



