Mağusa Belediyesi Tiyatrosu sezonu 'Benim Oğlum Doktor' ile açtı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Mağusa Belediyesi Tiyatrosu, 2018-2019 tiyatro sezonunu “Benim Oğlum Doktor” isimli komedi oyunu ile açtı.
Mağusa Belediye Tiyatrosu’ndan yapılan açıklamaya göre, Eli Saghi’nin yazıp İlke Susuzlu’nun yönettiği, Alper Susuzlu, Ali Çetin, Fatma Bilgen, Firdevs Özdemir, Kumru Garabli, Özlem Özarı ve Saldıray Özarı’nın rol aldığı oyunun prömiyeri dün akşam gerçekleştirildi. Oyun 2, 7, 24, 26 Kasım ve 4, 7 Aralık tarihlerinde saat 20:00’de Rauf Raif Denktaş Kültür ve Kongre Sarayı’nda sahnelenecek. Mağusa Belediye Başkanı İsmail Arter, dün akşam oyundan önce yaptığı konuşmada, sanatın ve sanatçının önünü açmak ve destek vermek için çalıştıklarını ifade etti. Mağusa Belediye Tiyatrosu’nun yanında Türkiye’den oyun getirerek halka sunacaklarını dile getiren Arter, “ne kadar çok tiyatro oyunu olursa, o kadar çok düşünen ve tebessüm eden insanlar olur” diye konuştu. Mağusa Belediye Tiyatrosu Genel Sanat Yönetmeni İlke Susuzlu da, 2 aylık hazırlanma sürecinin kendileri için çok keyifli geçtiğini ifade ederek, oyun hakkında bilgi verdi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Hasipoğlu “Bu olaylar bir tek bizim ülkemizde olmuyor"
Solyalı "Siz bunların peşine düşmezseniz çok büyük dertlerle yüz yüze geleceğiz"
Rogers "Güngör kötü yönetimden dolayı ucubeye dönüştü"
Şahiner "Devlet sosyal sorumsuz bir yapıya büründü"
Çavuş "Balon balığıyla mücadeleyi en yükseğe çektik"
Kürşat "Balon balığıyla ilgili kıyı şeritleri ve sahiller tehdit altında"
Ertuğruloğlu “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”
CHP Sözcüsü Sarı "Eylülde olağan kongre sürecini başlatıyoruz”
Özgür Özel “Ya bir yol bulacağız, ya bir yol açacağız”



