Lefkoşa'nın güneyindeki hastanede corona vakası!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa'nın güneyindeki Lefkoşa Genel Hastanesi Ortopedi Servisi’nin, yaralanma sebebiyle gelen ancak aniden yüksek ateş belirtisi gösteren bir hastanın korona virüs testinin pozitif çıkması sonrasında, karantinaya alındığı bildirildi.
Rum haber kaynakları, Çarşamba akşamı bir yaralanma sonrası Lefkoşa Genel Hastanesi’ne başvuran bir kişinin aniden ateşinin yükseldiği, yapılan test sonucunda hastanın korona virüs taşıdığının belirlendiğini yazdılar. Haberde, şahsın pozitif olduğunun anlaşılmasının ardından hastanenin ortopedi servisinin karantinaya alındığı ve bu şahsın, dün açıklanan 132 pozitif vakaya dahil olmadığı vurgulandı. Habere göre, ortopedi servisindeki tüm hasta ve çalışanlara test yapılacak. (TAK)Benzer haberler
Featured
Çeler'den Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı eleştirisi "Tek bir adım atılmadı"
Meclis'te Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı görüşülmeye başlandı
Oğuz "Yasanın suiistimal edilmemesi açısından bazı kriterler eklendi"
Küçük “Bu yasa 851 kişinin hayatına dokunuyor”
Cumhurbaşkanı Erhürman "Ne umutsuzluk satacak, ne de umut tacirliğine soyunacağız. Halkımız müsterih olsun…"
“Belediyeler (Değişiklik) Yasa Tasarısı" Genel Kurul’a sevk edildi
TDP “364 bin kişilik veri sızıntısı iddiası tüm boyutlarıyla araştırılmalı”
Çatalköy-Esentepe Belediyesi yaz atölyeleri başladı
Çalışma Bakanlığı “Siber saldırıda herhangi bir veri kaybı veya veri sızıntısı yaşanmadı”



