Kıb-Tek'te devir teslim yapıldı

Voice Kıbrıs Haber
Turan Büyükyılmaz, Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini devraldı.
Başbakan Yardımcılığı, Ekonomi ve Enerji Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, Selim Gökbörü, Kıb-Tek’te gerçekleştirilen devir teslim töreninde Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini Turan Büyükyılmaz’a devretti.
“KIBRIS TÜRK TOPLUMUNUN YARARI İÇİN ÇALIŞACAĞIZ”
Turan Büyükyılmaz törende yaptığı konuşmada, Selim Gökbörü’ye, bugüne kadar kurum için verdiği hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, yönetim kurulu olarak görevde oldukları süre boyunca Kıb-Tek’in ve Kıbrıs Türk toplumunun yararı için çalışacaklarını belirtti.
Büyükyılmaz, çevreye duyarlı ve daha ucuz elektrik enerjisi sağlamanın öncelikli hedefleri olduğunu vurguladı.
Kıb-Tek’te radikal kararlar alınması ve önemli adımlar atılmasının zamanının geldiğini ifade eden Büyükyılmaz, yapılacak tüm çalışmaların basın yolu ile de duyurulacağını kaydetti.
Kıb-Tek’te yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluşuyor:
“Kıb-Tek Yönetim Kurulu Başkanı Turan Büyükyılmaz, Asbaşkan Ahmet Ataksoy, Yönetim Kurulu üyeleri; Ali Akın Önder, Bülent Kaya, Ömer Çete.”
Voice of the Island/TAK
Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



