Kıbrıs Haber
Kıbrıs —
English News
Dolar —
Euro —
Sterlin —
SON DAKİKA
Jensen Huang Nvidia CEO'luğundan istifa etti BAE'de 23 aracın karıştığı kazada 14 kişi öldü Yunan vekil, Fransa'nın diplomatik notasını Atina için yenilgi olarak değerlendirdi Sterlin 67 TL'nin altına, Euro ise 56 TL'nin altına geriledi Cevad Prekazi, Galatasaray ve Partizan formalarıyla son yolculuğuna uğurlandı Borsa günü yüzde 1,24 değer kazanarak tamamladı Yarın bazı bölgelerde elektrik kesintisi yapılacak BAGEP'ten Milli Eğitim Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı’na burs ödemeleri konusunda çağrı Beyaz Saray yakınlarında düzenlenen silahlı saldırıda 5 kişi vuruldu Hurda ve atık sektöründe Yeşil Hat ticareti fırsatları Lefkoşa'da ele alındı Eklektik Manifest karma sergisine son başvuru tarihi 15 Aralık İncirli "Kıbrıslı Türkler iklim mücadelesinin dışında bırakılmamalı" Ürün beyanlarına ilişkin Askı Listeleri köylerde askıya alındı Hristodulidis “Schengen üyeliğinden Kıbrıslı Türkler ve geçiş kapılarını kullanmaya hakkı olan aile üyeleri etkilenmeyecek” Üstel “Her stajyer avukata bir yıl boyunca aylık maaş desteği sağlanacak” Ertuğruloğlu “Beni eleştirdiğini sananların, bize devlet ciddiyeti dersi verme hakkı yoktur ve söz konusu değildir” Sıla Usar İncirli, Cevdet Yılmaz ile Antalya’da görüştü KKTC 43 yaşında: Cumhuriyet Bayramı ülke genelinde tören ve etkinliklerle kutlanacak Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman yurda döndü Stelios Hayırseverlik Vakfı'ndan Kayıp Şahıslar Komitesi’ne 20 bin Euro bağış Jensen Huang Nvidia CEO'luğundan istifa etti BAE'de 23 aracın karıştığı kazada 14 kişi öldü Yunan vekil, Fransa'nın diplomatik notasını Atina için yenilgi olarak değerlendirdi Sterlin 67 TL'nin altına, Euro ise 56 TL'nin altına geriledi Cevad Prekazi, Galatasaray ve Partizan formalarıyla son yolculuğuna uğurlandı Borsa günü yüzde 1,24 değer kazanarak tamamladı Yarın bazı bölgelerde elektrik kesintisi yapılacak BAGEP'ten Milli Eğitim Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı’na burs ödemeleri konusunda çağrı Beyaz Saray yakınlarında düzenlenen silahlı saldırıda 5 kişi vuruldu Hurda ve atık sektöründe Yeşil Hat ticareti fırsatları Lefkoşa'da ele alındı Eklektik Manifest karma sergisine son başvuru tarihi 15 Aralık İncirli "Kıbrıslı Türkler iklim mücadelesinin dışında bırakılmamalı" Ürün beyanlarına ilişkin Askı Listeleri köylerde askıya alındı Hristodulidis “Schengen üyeliğinden Kıbrıslı Türkler ve geçiş kapılarını kullanmaya hakkı olan aile üyeleri etkilenmeyecek” Üstel “Her stajyer avukata bir yıl boyunca aylık maaş desteği sağlanacak” Ertuğruloğlu “Beni eleştirdiğini sananların, bize devlet ciddiyeti dersi verme hakkı yoktur ve söz konusu değildir” Sıla Usar İncirli, Cevdet Yılmaz ile Antalya’da görüştü KKTC 43 yaşında: Cumhuriyet Bayramı ülke genelinde tören ve etkinliklerle kutlanacak Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman yurda döndü Stelios Hayırseverlik Vakfı'ndan Kayıp Şahıslar Komitesi’ne 20 bin Euro bağış
Dolar —
Euro —
Sterlin —
Reklam
Reklam

Karar Resmi Gazete'de yayımlandı

Paylaş
Facebook X LinkedIn Google News
Stelios
Karar Resmi Gazete'de yayımlandı
Reklam

Kıbrıs Türk Sosyal Sigortalar Yasası uyarınca günlük kazançların alt ve üst sınırı ile gelir basamakları yeniden saptandı.

Resmi Gazete’de yayımlanan Bakanlar Kurulu kararına göre, günlük kazançların alt ve üst sınırları ile gelir basamakları, 1 Temmuz’dan itibaren geçerli oldu.

Bakanlar Kurulu’nun onayladığı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Sigortalar Dairesi İdare Meclisi kararına göre, Sosyal Sigortalar Yasası’nın 88. Maddesi gereğince yasanın 4. Maddesi (1) ve (2) fıkralarında belirtilen sigortalılardan alınacak prim ve verilecek ödeneklerin hesabına esas tutulacak kazançların alt sınırı günlük 329.50 TL, aylık 9 bin 885 TL; üst sınırı da günlük 2 bin 306.50 TL, aylık da 69 bin 195 TL oldu.

Kıbrıs Türk Sosyal Sigortalar Yasası’nın 87’nci maddesi gereğince haftalık veya aylık olarak belirli bir ücrete dayanmaksızın, komisyon ücreti, kara katılma gibi belirsiz zaman ve miktar üzerinden ücret alan sigortalılardan alınacak prim ve verilecek ödeneklerin hesabına esas tutulacak kazançların alt sınırının günlük 329.50 TL, aylık 9 bin 885 TL; üst sınırının ise günlük 2 bin 306.50 TL, aylık ise 69 bin 195 TL olması kararlaştırıldı.

Sigortalıların 25 derece üzerinden yaşlarına göre girebilecekleri yeni gelir basamakları tablosu da Resmi Gazete’de yayımlandı.

Benzer haberler

Featured
Jensen Huang Nvidia CEO'luğundan istifa etti 12 Kas 2026 21:59 BAE'de 23 aracın karıştığı kazada 14 kişi öldü 12 Kas 2026 21:52 Yunan vekil, Fransa'nın diplomatik notasını Atina için yenilgi olarak değerlendirdi 12 Kas 2026 21:45 Sterlin 67 TL'nin altına, Euro ise 56 TL'nin altına geriledi 12 Kas 2026 21:35 Cevad Prekazi, Galatasaray ve Partizan formalarıyla son yolculuğuna uğurlandı 12 Kas 2026 21:20 Borsa günü yüzde 1,24 değer kazanarak tamamladı 12 Kas 2026 21:14 Yarın bazı bölgelerde elektrik kesintisi yapılacak 12 Kas 2026 20:19 BAGEP'ten Milli Eğitim Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı’na burs ödemeleri konusunda çağrı 12 Kas 2026 20:02 Beyaz Saray yakınlarında düzenlenen silahlı saldırıda 5 kişi vuruldu 12 Kas 2026 19:55