Karantina otelinden kaçtı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dün S.B.(K-22)’nin Çatalköy’de kalmakta olduğu karantina hoteli içerisinde bulunan odasından izinsiz olarak ayrıldığı tespit edildi. Polisten alınan bilgilere göre, soruşturma devam etmektedir. (Voice of the Island)
Benzer haberler
Featured
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"
Kıbrıs Rum İstinaf Mahkemesi Kıbrıslı Türk davacıların başvurusunu reddetti
Üstel “Yatırım yapan herkes bilmelidir ki devletimiz, hukuk güvenliğini koruma konusunda kararlıdır”
DAÜ Öğretim Üyesi Gezer, beslenme ve diyetetik alanında ilk Kıbrıslı Türk profesör oldu
Pazartesi iki bölgede 2 saatlik elektrik kesintisi yapılacak
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”



