"İlk öğretmenlerini unutmadılar"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Şehit Doğan Ahmet İlkokulu 1985-1987 yılları arasında 1. ve 2. sınıfta bulunan öğrenciler Sezin öğretmenlerini unutmadılar.
Dün akşam düzenledikleri yemekte 33 yıl sonra, onlara okumayı-yazmayı öğreten Sezin Çelik öğretmenle bir araya geldiler.
Öğrencileri, meslekte 37. yılını tamamlayıp emekliye ayrılmayı düşünen Sezin öğretmene sürpriz yapıp, emekleri için teşekkür ettiler.
Duygulu anların yaşandığı yemekte, Sezin Çelik'e üzerinde "1985-1987 yılları arasında bizlere okumayı ve yazmayı öğreten değerli öğretmenimiz Sezin Çelik'e Sağlıklı ve mutlu bir emeklilik hayatı dileriz. Şehit Doğan Ahmet İlkokulu 1. ve 2. sınıf öğrencileri" yazan anı plaketi de takdim edildi.
Benzer haberler
Featured
Vakıflar İdaresi “Hz. Ömer Türbesi ve çevresinde yapılacak faaliyetler için yazılı izin alınmalı”
Hasipoğlu “Bu olaylar bir tek bizim ülkemizde olmuyor"
Solyalı "Siz bunların peşine düşmezseniz çok büyük dertlerle yüz yüze geleceğiz"
Rogers "Güngör kötü yönetimden dolayı ucubeye dönüştü"
Şahiner "Devlet sosyal sorumsuz bir yapıya büründü"
Çavuş "Balon balığıyla mücadeleyi en yükseğe çektik"
Kürşat "Balon balığıyla ilgili kıyı şeritleri ve sahiller tehdit altında"
Ertuğruloğlu “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”
CHP Sözcüsü Sarı "Eylülde olağan kongre sürecini başlatıyoruz”



