"Hükümetin yaptığı en hafif deyimle aymazlıktır"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (El-Sen), hükümeti emek düşmanlığı yapmakla suçladı.
El-Sen Genel Başkanı Kubilay Özkıraç hükümetin maaşlardan kesinti yapma kararını eleştiren açıklamasında, “3 kuruş verip 5 kuruş geri alma politikasını güden hükümetin bu yaptığı en hafif deyimle aymazlıktır. Ülke ekonomisi için kısılması gereken birçok kalem varken ve bu kalemler pervasızca harcanmaya devam ederken, çalışanın maaşına göz dikmek emek düşmanlığıdır” dedi.
Benzer haberler
Featured
Gençlik Federasyonu “AÖA Yasa Tasarısı sürecine davet edilmedik, kurumsal istişare yapılmadı”
Haluk Bilginer'in "Baba" oyunu Lefkoşa'da büyük ilgi topladı
Öztürkler "Ne verilecek bir karış toprağımız var, ne de Anavatan Türkiye'nin garantörlüğünü tartışırız"
Kıbrıs Rum Ulusal Konseyi dün Hristodulidis başkanlığında toplandı
Sekiz STÖ’den ortak açıklama “Atatürk Öğretmen Akademisi ticari ve belirsiz bir yapıya dönüştürülemez”
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı
Güney Kıbrıs’ta her 10 kişiden 4’ü maddi açıdan zorlanıyor
Ercan “Taksiler için sarı plaka uygulaması hayata geçirilmeli”
Chevron yetkilisi Basil Allam "Afrodit" yatağı ile ilgili açıklama yaptı



