Hemşireler ve Ebeler Sendikası’nın YİM davasının ilk duruşması yapıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Hemşireler ve Ebeler Sendikası’nın Yüksek İdare Mahkemesi’nde açtığı davanın ilk duruşması bugün yapıldı.
TAK muhabirinin Hemşireler ve Ebeler Sendikası Başkanı Ali Özgöçmen’den edindiği bilgiye göre, bugünkü duruşmada taraflar dinlendi.
Davanın görüşülmesine 2 Eylül Çarşamba günü saat 09.00’da devam edilecek.
Hemşireler ve Ebeler Sendikası, Sağlık Bakanlığı’nın Kovid- 19’la mücadele kapsamında sınır kapıları ve geri hizmetlerde çalıştırmak üzere mevsimlik işçi adı altında hemşire istihdamı yapmaya yönelik girişimine karşı dava açmıştı.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
Rusya’nın iki bölgesinde daha akaryakıt satışına kısıtlama getirildi
ABD-İran arasında nükleer denetim ve Hürmüz Boğazı gerilimi
Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
Döviz kurlarında son durum (24 Haziran 2026)
Bugün hava nasıl olacak? (24 Haziran 2026)
Meloni "Trump ile olan tartışmayı körüklemek niyetinde değilim"
DSÖ açıkladı "Kongo’daki Ebola salgını yayılmaya devam ediyor"
Londra'da aşırı sıcak hava ve yağış raylı ulaşımı felç etti



