"Hak ettiğimiz yönetimin sergilenmesi dileğimle..."
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Sibel Tatar, Başbakanlık görevini devralan eşi Ersin Tatar’ı tebrik etti.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin 13. Başbakanı olarak görevi devralan Ulusal Birlik Partisi Genel Başkanı Ersin Tatar’ı, eşi ve aynı zamanda Kanal T Yönetim Kurulu Başkanı olan Sibel Tatar tebrik etti. Sibel Tatar, eşi Başbakan Ersin Tatar’a üzerinde “Sn. Ersin Tatar’a. Eşi Sibel Tatar’ın armağanıdır” yazan bir hasır sandalye hediye etti. Sibel Tatar hediyeyle birlikte sunduğu ve basınla da paylaştığı mesajında, eşi olmasından ziyade Başbakan Ersin Tatar’a bir vatandaş olarak seslendi. Mesajına “Sayın Başbakanım, Sevgili Ersin” sözleri ile başlayan Tatar, “Kıbrıs Türkü’nün özünün sembolü bir hediye ile seni kutlamak istedim. Eşin olarak değil Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin bir vatandaşı olarak hak ettiğimiz yönetimin sergilenmesi dileğimle 13’üncü Başbakanımızı tebrik ediyor, 41’inci Hükümetimize başarılar diliyorum” dedi. (TAK)Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



