Güneyde trafik cezalarını ödemeyenlerin arasında 3 bin Kıbrıslı Türk de var

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs’ta iki yıldan fazladır trafik kameralarının devreye girmesiyle yaşanan sorunların henüz çözülemediği, cezaların yarısının ödenmediği belirtildi. Fileleftheros gazetesi, trafik kameralarının tespit ettiği ihlallere ilişkin cezaların ödenmesi konusunda yaşanan sıkıntılara yer verdi. Trafik suçu işleyen sürücülerin nerdeyse yarısının trafik cezalarını ödemediğini yazan gazete, bununla birlikte trafik suçu işlediği belirlenen 3 bin Kıbrıslı Türk’ün ise veri tabanının olmaması nedeniyle ceza belgesini bile alamadığını yazdı. Havalimanlarında ve polis karakollarında devrede olacak foto-radar sisteminin kurulmasıyla bu sorunun giderilmesi çabasının da sonuç vermeyeceğinin görüldüğünü yazan gazete, diğer sürücüler ve Kıbrıslı Türkler için de ayrı oluşturulacak foto-radar konusunun, ilgili makamlarca ele alındığını ancak bunun kamuya yönelik maliyeti nedeniyle ileriye götürülmeyeceğinin de görüldüğünü belirtti. Gazete haberinde, kamera sisteminin yönetici firmasının, sözleşmenin öngörmediği harici kullanıcıların yazılıma erişmesi amacıyla yazılımını güncellemek için ek ücret de talep ettiğini, bunun için de ilgili makamın onayına gerek olduğunu da yazdı.
Benzer haberler
Featured
Okan Dağlı'nın “Yirmi Üç Asırlık Kent Mağusa” kitabı tanıtıldı
Gazimağusa'da bulunan Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı
Avcıoğlu "Petrol fiyatları düştü, akaryakıta İndirim neden yapılmıyor?"
Petrol fiyatları savaş öncesi seviyesine geriledi
Üstel “Uluslararası standartlarda yeni spor kompleksi için proje süreci başlatıldı”
Sürücülerin dikkatine: Hamitköy'de yarın asfaltlama yapılacak
Varol "Maliye Bakanlığı hak sahibi kişileri mağdur etti ve hatalı davrandı"
Haldun Taner’in epik şaheseri “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyunu büyük beğeni topladı
Lapta Turizm Festivali başlıyor



