Güneyde Meteoroloji Dairesi turuncu alarm verdi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güneyde Meteoroloji Dairesi, hava sıcaklığının aşırı yüksek olacağı beklentisiyle bugün "turuncu alarm" verdi.
Rum radyosuna göre hava sıcaklığının 43 derece santigrata yükselmesinin beklendiği bugün 10.00-15.30 saatleri arasında geçerli turuncu alarm verildi. Yılın en yüksek hava sıcaklığının 44 derece santigratla yarın yaşanacağına dikkat çekildi.
Öte yandan Çalışma Teftiş Dairesi, hava sıcaklığının iç kesimlerde 43, dağlık kesimlerde 34 derece santigrata yükselmesi beklenen bugün 12.00-16.00 saatleri arasında açık alanda/güneş altında çalışılmasının yasaklandığını açıkladı.
Benzer haberler
Featured
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”
Borsa günü yüzde 0,50 değer kaybederek tamamladı
Apple, yüksek çip maliyetleri dolayısıyla bazı ürünlerinin fiyatlarında artışa gitti
Okan Dağlı'nın “Yirmi Üç Asırlık Kent Mağusa” kitabı tanıtıldı
Gazimağusa'da bulunan Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı
Avcıoğlu "Petrol fiyatları düştü, akaryakıta İndirim neden yapılmıyor?"
Petrol fiyatları savaş öncesi seviyesine geriledi
Üstel “Uluslararası standartlarda yeni spor kompleksi için proje süreci başlatıldı”



