Güneyde hayatını kaybeden kişinin Covid-19'dan öldüğü sonradan anlaşıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güneyde şok yaratan olay, ölümünden sonra Covid-19 salgınından öldüğü anlaşıldı.
Larnaka-Aradip sakinlerinden 75 yaşındaki adam, geçtiğimiz perşembe günü nefes darlığı ve grip semptomları ile Larnaka Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Durumu ağırlaşan ve yaklaşık 5-6 saat içerisinde hayatını kaybeden adamın, ölümünden sonra çıkan tahlil sonuçları Covid-19 salgınına bulaştığını gösterdi. Hastaneye kaldırılmasının ardından, görev başındaki doktor kan tahlili istemiş ve değerlendirmek amaçlı Covid-19 testi de yaptırmıştı. Dün yaşamını kaybeden 75 yaşındaki adamın testlerinin pozitif olması, hem hastenedekileri hemde ailesini alarma geçirdi. Aileye haber verilmesinin ardından, gerekli testlerin yapılmaya başlandığı ifade edildi. Bu durumda Kıbrıs'ın güneyinde Covid-19 dan hayatını kaybedenlerin sayısı 7'ye yükseldi. Çeviri: Voice of the IslandBenzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



