Güneyde covid-19 tedavisinde ilk kez ECMO yöntemi kullanıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs'ın güneyinde son 24 saatte yapılan 2 bin 214 testin sonucunda iki yeni koronavirüs vakasına rastlandı ve toplam sayı da 939’a yükseldi. Hastaların tedavisinde ilk kez ECMO yöntemi kullanıldı.
Haravgi ve diğer gazeteler, Kıbrıs'ın güneyinde son 24 saat içerisinde gerçekleştirilen 2 bin 214 testin sonucunda iki yeni koronavirüs vakası tespit edildiğini yazdılar. Gazete, vakalardan ilkinin, “Athalassa Hastanesi’ne” yatışı gerçekleştirilmeden önce yapılan testi pozitif çıkan bir kadın, ikincisinin ise semptomlar göstermesinin ardından özel doktoruna başvuran ve testi pozitif çıkan bir erkek olduğunu yazdı. Böylelikle Kıbrıs'ın güneyinde toplam koronavirüs vaka sayısı 939’a yükseldi. Gazete haberinin devamında, Kıbrıs'ın güneyindeki hastanelerde tedavisi sürdürülen hastaların durumlarına da yer verdi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Fransa'da ebola alarmı: 5 kişi karantinaya alındı
Barış Kurulu toplantısı Güney Kıbrıs’ta yapılacak
Cumhurbaşkanı Erhürman “Sürecin geldiği noktaya ilişkin doğru bilgileri aktarıyoruz, aktaracağız”
Borsa güne yükselişle başladı
ARUCAD dünya üniversiteler sıralamasında ilk 400'de
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Belediye Birliği, Avrupa Parlamentosu’nda toplantıya katıldı
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
OpenAI ilk özel yapay zeka çipini duyurdu: ChatGPT artık daha verimli çalışacak



