Güneyde 51 hasta entübe halde tedavi görüyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs'ın güneyinde 51 hastanın entübe halde tedavi gördüğü bildirildi.
Alithia gazetesi, referans hastanesinde koronavirüs tedavisi gören hastaların yüzde 89’unun aşısız olduğunu ve aşısız hastaların, yoğun bakım servisleri için büyük baskı oluşturduğunu yazdı.
Haberde, şu anda hastanede tedavi gören en genç hastanın 32, en yaşlı hastanın da 92 yaşında olduğu belirtildi.
Gazete, Sağlık Bakanlığı’nın dün açıkladığı verilerde, 54 bin 249 test sonucunda 484 yeni vaka tespit edildiğini, 5 kişinin de hayatını kaybettiğini yazdı.
TAK
Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



